Vizualizeaza nava - Tirgu Neamt

Vizualizeaza nava - Tirgu Neamt
Data lansare: .1978
Data casare: 14.05.2015
Categorie: Nave Maritime
Santier: Galati
Companie: Navrom Constanta
Lungime: 145,10 m
Latime: 21 m
Pescaj: 10,14 m
Capacitate: 18295 t

Scurt istoric

 
 
 

Vrachierul TIRGU NEAMT
IMO 7806881

 A fost construit la Galati, in 1978, numar de santier 686, facand parte dintr-o serie de 8 vrachiere de 18 200 tdw, avand drept cap de serie pe "Pionierul", serie construita la Galati intre 1976 si 1979.
La acest tip de nava s-a optat pentru corpul de nava folosit la o serie de nave construita pentru India, tot la SN Galati, intre 1973-1975.
Castelul a fost putin modificat fata de navele indiene, iar cranicile eliminate.
A apatinut Navrom Constanta pana in 1990, ulterior trecand in patrimoniul Petromin Constanta, pana in 1993, cand ajunge la Ronav Constanta.
In 1999 a fost vandut la licitatie, pentru suma de 295.000 USD firmei Lifetech Trading din Cipru. Numele navei avea sa fie schimbat in ”Der Assy”.
Incepand cu anul 2000, nava ajunge in patrimoniul Im Marine Services London, fiind operata de Metkar Constanta. Numele i-a fost schimbat in ”Lady Bana ”, nume pe care l-a purtat pana in 2010, cand numele i-a fost schimbat
din nou, in ”Princess Juana K”, nume pe care l-a purtat pana la final.
Ultimul pavilion arborat a fost cel panamez.
Singura modificare adusa navei a fost reprezentata de cele 2 macarale, care au aparut undeva in a doua jumatate a anilor 90, cand nava era operata de Ronav ( aceesi modificare  s-a regasit si pe ”Targu Lapus”, operat de aceesi companie in anii 90)
In ultimii ani nava a efectuat voiaje "specifice" unei nave de peste 30 de ani vechime, adica in Marea Neagra si Mediterana.
Iata, insa, ca dupa 37 de ani de activitate, varsta la care putine nave maritime ajung, Tirgu Neamt a ajuns si el la capat de drum. A efectuat un ultim voiaj de la Constanta la Aliaga, Turcia, unde a ajuns pe data de 10 mai 2015. A stat la ancora in rada, pana pe 14 mai 2015, cand a fost scos pe uscat, urmand a fi dezmembrat.

Caracteristici nava:
- propulsata de un motor Sulzer 6RD68 - H. Cegielski, Poznan, ce dezvolta 7200 CP la 135 rpm
- generatoare: 3 x 320kW 400V
- numar magazii: 4
- viteza: 15 noduri

- info: Cristian Gregoretti


Lady Bana in Constanta, octombrie 2007 - foto: Cristian Gregoretti

Princess Juana K - comanda, 2011


Fotografia a fost preluata din web site-ul www.shipspotting.com si este publicata in scopuri educative in www.marinarii.roconform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile .


 The picture was taken from the web site www.shipspotting.com and it is published for educational purposes inwww.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .


Pentru a vizualiza fotografia in forma originala CLICK HERE to see the picture at source in original

Autor Fotografie ( www.shipspotting.com) Bordanc Vlad Adrian


Princess Juana K - Syros Island, Grecia, 28.03.2015


Fotografia a fost preluata din web site-ul www.shipspotting.com si este publicata in scopuri educative in www.marinarii.roconform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile .


 The picture was taken from the web site www.shipspotting.com and it is published for educational purposes inwww.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .


Pentru a vizualiza fotografia in forma originala CLICK HERE to see the picture at source in original

Autor Fotografie ( www.shipspotting.com) Django


 


Cei care au date suplimentare despre aceasta nava ,fotografii sunt invitati sa contribuie la dezvoltarea acestei pagini si inclusiv a Registrului Naval Virtual Roman ,puteti trimite materiale la adresa rnv@marinarii.ro sau comentati in partea de jos a paginii (trebuie sa fiti autentificat ca membru al www.marinarii.ro) .

Pagina actualizata 15 Mai 2015 - Cristian Gregoretti


Comentarii